Världens bästa frukost i sann aussieanda!

Nu kan det här låta helt fel och kanske till och med lite äckligt (?) för alla oss svenskar, jag får erkänna att även jag var lite skeptisk först. Men tro mig, har du provat en gång är du FAST!!!

Ska vi först enas om att yoghurt är gott, mjölk är gott och musli är gott?!

Här kommer hemligheten.
 
BLANDA!!
 
Det måste nog vara vaniljyoghurt, eller det är iallafall vad jag har provat och det är supergott!!
50/50 yoghurt och mjölk och så mycket musli du nu vill ha. och för att lyxa till det så är vattenmelon riktigt riktigt gott i!!!

Enjoy!

/Emelie

Kommentarer
Postat av: Mikke

Vi kanske är släkt! Efter första gången blev jag fast!

Varje frukost!

2010-03-14 @ 09:10:17
Postat av: Emelie

och sa är ju mjölk mycket billigare än yoghurt också, så vad kan egentligen gå fel?

2010-03-14 @ 12:12:51
Postat av: Märta

:)

2010-03-15 @ 19:26:54
Postat av: Märta

Det blir nog en provfrukost imorgon :)

Funkar det med sojayoghurt tror du?

2010-03-15 @ 19:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0